Friday 20 February 2015

Promo Honda Malaysia Call Saya 014 2286977 Azil Honda

Assalamualikum.. Saya Mohd Azil Sales Advisor Honda dengan pengalaman sebagai Salesman Honda selama hampir
Lapan Tahun akan membantu memenuhi
IMPIAN ANDA untuk memiliki kereta Honda sebagai satu kenyataan dan saya juga akan menyesaikan sebarang Masalah yg selama ini membataskan
Impian anda.
Prinsip saya amat mudah.. Anda hanya
perlu menghubungi saya 014 2286977 @  whats app dan selepas itu segala-galanye
bertukar menjadi Ringkas, Mudah Dan Cepat dan lebih mengagumkan, Anda telah
Memiliki Honda Impian Anda Di dalam Garage Anda Dengan Kadar Waktu Yang
Segera. Sepantas 1 @ 2 minggu sahaja.
Kelulusan Pinjaman Yang Pantas.
Pinjaman Yang melebihi 95%
Dan Stok Yang Tidak Terhad.
Saya juga menjaga customer saya dari
Segi Trade in, Servis dan Urusan Pembaharuan Roadtax dan Insuran.

Jangan Bimbang, dengan saya Customer
akan merasa Selesa, Selamat dan Diberi Perhatian Penuh..
Bermula lah dengan langkah Pertama...
Call Saya Segera Tuan/Puan 014 2286977  Azil Honda.

No comments:

Post a Comment